» NY KLÄNNING


Då var det fredag igen då. Jösss vad veckorna går!

Tänkte egentligen bara visa den här klänningen som jag köpte på Gina i veckan. Den funkar ypperligt till leggings och kavaj till jobbet och till sommaren så ska jag med glädje bära den med bara ben. Längtar!

Jag gillar den här modellen på klänningar. Markerad midja och med lite volym nedtill. :o)

Nu har jag faktiskt fuskat lite så det här inlägget skrev jag igår kväll så nu är jag förmodligen hos Joel och myser!

Hoppas ni får en skön helg!




















» Anna

Längtar så till vår/sommar nu när de är så mycket sånna kläder ute i butikerna =)

2011-01-23 // 17:16:29
» Anna

Längtar så till vår/sommar nu när de är så mycket sånna kläder ute i butikerna =)

2011-01-23 // 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback