» FEJK NÄCKROS

Hej på er!

Idag är vi inne på vår andra semestervecka. Fort går det! Idag har vi målat klart inne hos Joels föräldrar, sen har jag målat taket och runt fönstren i vårt badrum. Det är några strykningar kvar, men det är faktiskt helt sjukt vad mycket luftigare det känns när trät blir vitt istället för att vara obehandlat! Kommer att bli super när det är klart. Jag får nog fira resultatet med lite nya handdukar eller nåt *hihi*

Annars är det rätt lugnt här. Jag och Joel har precis avnutit ett glas rosé kikat på ett avsnitt av "The walking dead", en zombie serie typ. Rätt bra serie om man gillar zombies *hehe*

Skålen här in till är från Mateus och jag fick den av Åsa när jag fyllde år. Jag tyckte den såg lite tom ut så jag köpte en näckros i plast på Lagerhaus och la i :o) Det syns inte så bra på bilden, men det är små fejkade vattendroppar på. Ser faktiskt riktigt verkligt ut.

Nu funderar jag på att gå ner i källaren och organisera upp alla lådor. Inte jättekul, men just nu har jag ingen aning om vart någonting är.

Imorn hoppas jag på bättre väder än vad det vart senaste veckan så man kan njuta lite av sommaren. Om det fortsätter vara skit så målar jag väl några varv till i badrummet.

Hej på er!












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback