» IKEA FYND


Idag har jag spenderat några timmar på en filt i trädgården med en bok. Jag hade gärna velat skriva "en god" bok, men den är så där faktiskt, men nu har jag läst cirka 170 sidor, lite mer än hälften så nu kan jag inte gärna strunta i att läsa ut den. En bra bok ska vara så spännande så man bara vill läsa ett kapitel till.. och ett kapitel till! Bättre lycka med nästa bok :o)

När jag solat klart så åkte jag en sväng till Ikea där jag gjorde lite fynd! Hittade en ljuslykta som jag ska hänga i hallen på ovanvåningen. Denna kostade 50 kr, tror den kostat 150 kr eller nåt i den stilen. Sen köpte jag två korgar i metall. Jag kunde inte bestämma mig för vilken färg så jag tog båda två *hehe* Kostade 40 kr, hade kostat ca 200. Jag gillar att fynda! *hehe*

Nu ska jag passa på att suga ut det sista av solen idag och gå en sväng runt Gunnebo. Fint där med alla ängar och betande kor och hästar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback