» MY YESTERDAY


Igår inveg jag mina nya löpardojor! De var riktigt sköna! Stooooor skillnad mot mina gamla. Tyvärr så är lixom inte skorna, eller benstyrkan mitt problem just nu utan min dåliga kondition. Jag sprang samma 2,5 km som sist utan att stanna, men jag kan inte direkt påstå att det var lättare den här gången *haha* Drömmer om dagen då jag kan dansa fram 2,5 km utan att tycka att det är pissjobbigt.

Just det ja, har införskaffat en braig hållare för Iphonen som man kan ha när man är ute och motionerar. Den sitter verkligen kvar och man behöver inte hålla på att trixa. Tror märket är Belkin.

Annars så var det en rätt bra dag igår. Låg uppe vid Långvattnet och solade en stund. Bakade Macarons för andra gången och den här gången blev de perfekta! Vart nästan löjligt nöjd när jag tog ut plåten och såg att de höjt sig aldeles perfekt utan att spricka!

På kvällen så grillade vi. Det blev flanksteken igen. Galet god! Sen drack vi vin och pratade om djupa saker *hehe* Iband kommer man lixom igång :o)

Nu ska jag ta mina löpardojor på ytterligare ett test, nämligen Gekås i Ullared ;o) Hej så länge!



» Karin

Åh, vad kul med Ullared! Hoppas du gör bra fynd! :)

2011-07-10 // 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback