» SEMESTER!!!


Gud så underbart att inte behöva gå upp tidigt och jobba på tre hela veckor! Det firade vi in igår med att gå ut och käka på Yalla Yalla på Tredje Långgatan. Mysig restaurang med mycket god grekisk mat! Sen gillar jag när man får lite tilltugg medans man väntar på maten. Sånt ger iaf pluspoäng från mig :o) Efter  vi käkat så promenerade vi till 4-Gott och köpte godis. Jag försöööökte verkligen köpa lite och gick ut med strategin att bara ta en enda godis av de sorter jag tycker är goda, men det slutade ändå med en tämligen välfylld påse *hehe*

Det blev faktiskt rätt fint väder igår på kvällen. Dock så såg det gansla dystert ut på eftermiddagen med spöregn i flera timmar. Fast det passade mig faktiskt rätt bra för då fick jag ro att sy gardinerna som jag beställt tyg till :o) Nu är de klara och vi har satt upp dem. Jag är riktigt nöjd med resultatet. Och tur är väl det för det var MYCKET jobb i och med att fönstren är så breda så jag var tvungen att skarva tyget.

Det är väldigt glest med outfit bilder här på bloggen nu för tiden och det beror väl mest på att jag blivit lite bekväm på gamla dar ;o) och orkar inte piffa till mig så mycket längre. Men igår så slängde jag iaf på mig en klänning från Filippa K, ett brett bälte (förmodligen från H&M), svarta glanskag leggings och sandaler från Din Sko. Sen har jag ett par rätt balla gröna örhängen, men de syns inte så bra för allt hår *hehe*

Nu sitter jag här i soffan och kollar på Nyhetsmorgon och funderar på vad jag ska hitta på min första semesterdag :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback