» ULLARED OCH VARBERG


I söndags så tog jag en skön sovmorgon sedan satte jag mig i bilen till Gekås i Ullared. Det var inte alls speciellt mycket folk. Ok det var väl inte precis tomt inne i varuhuset men helt klart hanterbart. Jag köpte en massa bra saker och faktiskt inte så mycket onödigt. Bra att ha saker är tex de obligatoriska plastpåsarna, mascara från Loreal, massor av hårspary och mousse, ansiktskräm, tandkräm etc. Onödiga grejer som jag köpte är blomkrukor och en trasmatta. Fast jag köpte väldigt lite onödigt så slutade ändå notan på 2700 spänn. Helt sjukt egentligen, men man får tänka på hur mycket pengar man "tjänat" *hehe*

hemvägen svängde jag förbi Emelie i Varberg och vi strosade runt lite och fikade. Varberg är helt klart en mysig stad och den har en del av det jag kan sakna med Göteborg! Dvs en strandpromenad, en mysig hamn och och soft beach på gångavstånd från centrum. Visst finns allt det där i Götebrog oxå, men då måste man lixom ta bilen först för att komma dit. Det var iaf en väldigt lyckad tag! :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback