» DIARY

Hej på er! Sitter här och surar lite. Jag håller ju på att försöka sälja min bil och eftersom jag fått min nya så har den stått parkerad på gatan de senaste tre veckorna. Idag när jag gick förbi den så upptäckte jag att det var en buckla ovanför hjulhuset mot dörren som INTE har varit där innan. Fattar inte hur det kan ha hänt! Jävligt irriterande iaf! Så nu får jag väl gå ner ytterligare i pris. Skiiiiiit!

Ahja.. nu till något roligare. En tjej på Expressen mailade igår efter hon sett min "midsommaroutfit" här på bloggen. Hon undrade om jag ville ställa upp på ett litet reportage om midsommar så idag blev jag intervjuad kort per telefon och imorn kommer en fotograf hit och fotar. Lite skoj :o)

En annan rolig sak är att jag har världen bästa pojkvän som det känns så himla bra att äntligen vara sambo med!



» Emma

Vad kul att tidningen ringde dig!

2011-06-15 // 20:30:49

Helt klart häftigt. :)

2011-06-16 // 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback