» FLANKSTEK MED FÄRSKPOTATIS OCH BEA




Jag och Joel har upptäckt godaste köttet att grilla! Nämligen flankstek från Scan. Den var mör och underbart peprig och god. Känner på mig att denna kommer att bli en favorit i sommar. Joel var rädd att de skulle ta slut så han har redan köpt ett paket till midsommar *haha* I kombination med färskpotatis, kall bea och lite vin såklart så var detta en underbar middag.




» Åsa

Ska säga till min respektive (under midsommar: Sabina) att vi också ska köpa detta kött! Låter ju supergött!!!!

2011-06-19 // 15:22:58
» Åsa

Jag ska säga till min respektive (som under midsommar är: Sabina :-)) att vi också ska köpa det där köttet, det verkar ju gööörgott!!!

2011-06-19 // 16:58:20
» Åsa

Oj, se hur det går när jag ska kommentera, fuck! Haha!! ;-)

2011-06-19 // 16:59:59
» Fia

Guuu det ser jätte gott ut!Min man köpte en massa sånt från sitt jobb i fredags, ett måste på grillen nu i veckan!

2011-06-20 // 00:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback