» LITE NYTT I GARDEROBEN


I helgen gjorde jag det jag är bäst på.. Ahja, kanske inte bäst, men iaf jäkligt bra *hehe* Nämligen shoppade. Jag kom hem med att par jeggings från Saint Tropez och en skön tröja från Henri Lloyd.

Jag vet inte om det är mig det är fel på eller om det är alla jeggings som jag provar, men i princip alla sitter bra på benen och är apslappa i midjan. Detta lilla dilemma gör att de åker ner och det bildas ett gällivarihäng när man går. Inte så sexigt. MEN har man lite tur så kan man sprätta upp linningen bak på byxorna, lirka ut resårbandet, klippa av det en bit och sy ihop det hela igen. Aningen jobbigt, men värt besväret :o)

Hade min mamma och pappa sett den här bilden (vilket de förmodligen gör) så hade de sagt "men du kan väl le lite". Men ibland känns det helt enkelt inte helt naturligt att stå och flina för sig själv in i kameran när självutlösaren är på. *hehe* Dessutom så sa min käre far att "jag kunde väl lett lite" på bilden som var i Expressen. Men hallå, det är ju lixom det jag gör! Så jag tar inte deras kommentarer om att le på allvar längre för de märker uppenbarligen ingen skillnad *hehe*















Var köpte du tröjan?

2011-07-11 // 00:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback