» SOL, BAD, LÖPNING & DEXTER :o)


Heeeelt fantastisk dag igår! Efter jobbet (kl 15) så tog jag cykeln den tre minuter korta vägen upp till Långvattnet i Kikås. Det var säkert två år sedan jag cyklade sist, men när det är 28 grader i luften och det fläktar skönt så känns det underbart att knasta fram på en grusväg. Sen låg jag där och solade, läste, slumrade och badade om vart annat till klockan var halv sex. Det var säkert 21 grader i vattnet. Magiskt!

Utsövd, lite lätt solkysst så begav jag mig hem för att svida om till träningskläder. Jag lyckades springa hela rundan (2,5 km) utan att stanna på 16 minuter. Bra för att vara mig. Nästa gång så ska jag öka med 10% och springa i 17½ minut :o).

Efter en lång kal och skön dusch så åkte jag och Joel till Media Markt för att köpa säsong fyra av Dexter. När vi kom hem så brände vi av första avsnittet som slutade sjukt spännande. Tänkt om alla dagar kunde vara som igår hur underbart hade inte livet varit då?!



» Anna

Låter riktigt härligt...

2011-06-30 // 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback