» SPRINGA

Herre gud säger jag bara! Igår så fick jag för mig att jag skulle ge mig ut och springa. Till saken hör att det var två år sen jag gjorde det senast och säkert ett år innan det. Att min kondition skulle vara kass det visste jag, men inte hur kass! Jag hade satt upp som mål att jogga saaaakta i 20 minuter. Hur svårt kan det vara tänkte jag? Efter 10 minuter så kändes det som att jag andades genom ett sugrör typ så jag började gå, sen gick och sprang jag om vart annat de sista långa 10 minutrarna. Kände mig rätt besviken på mig själv när jag gick i mål. Efter det så klunkade jag i mig typ en liter vatten ch hostade slem i en timme efteråt. Patetsikt. Idag har jag träningsärk. Men skam den som ger sig. Jag får väl helt enkelt fortsätta springa samma korta runda tills jag kan göra det utan att gå. Att folk orkar springa en mil är efter dagen bravader ännu mer obegripligt. Idag ska jag göra något som jag är bra på tänkte jag, dvs åka in till city och shoppa! :o)



» Åsa

Bra kämpat hjärtat! Det är bara att köra på :-) Bästa känslan när det börjar kännas lättare!!

2011-06-19 // 15:22:03
» Anna

Haha låter som jag de där...=)

2011-06-19 // 16:54:52
» Linda

Åsa, hoppas den känslan kommer snaaaaart.. innan jag hinner tröttna hehe



Anna, Skönt att man inte är ensam :o)

2011-06-19 // 18:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback