» BULLAR & HELGENS PLANER


I söndags bakade jag och Joel bullar till våra ukrainska snickare. Vi måste ju hålla dem på gott humör :o) Joel har blivit en riktigt hejare på att snurra ihop bullarna. Han är nästan lika duktig som jag ;o)

Renoveringen ja. Den fortskrider fint och vi är väldigt nöjda hittills! Längtar så tills det är klart!

Imorn åker jag och hälsar på Helene i Amsterdam! Jag är taggad till tusen! Sen är jag mycket nöjd över att jag hittade ett bra direktflyg både dit och hem. Jag åker lyfter från Landvetter 14:15 imorgon och 21:00 från Amsterdam på söndag. Sen tar själva flygresan 1½ timma. Perfekt! :o)

Jag håller tummarna för att det blir fint väder så man kan strosa på stan och verkligen uppleva Amsterdam. Sen om det finns lite trevliga affärer med vårkläder så är det ju inte heller fel. Gött att kronan är rätt låg nu oxå jämfört med euron :o)

Ta hand om er så hörs vi efter helgen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback