» EN FLASKA MED SMET


Med våffelsmet alltså :o) Ska åka bort till Jossan om en stund där det vankas syjunta. Japp, man ska bejaka sin inre tant vet ni väl! ;o)

Eftersom det är våffeldagen imorn så tänkte jag att vad kan väl passa bättre än att svulla i okynnes mycket våfflor ikväll. För att slippa krångla med alla ingredienser (nåja, så många är det ju inte iof, men ändå :o) Så blandade jag till smeten här hemma och hälde upp i en pet-flaska. Till dessa PET-flasks-våfflor så kommer det serveras rårörda hallon glass och grädde. Personligen gillar jag glass bäst till våfflor, men smaken är ju som baken så jag vågade inte chansa utan tar med båda delarna.

Idag har det varit riktigt vårväder i Göteborg. 10 grader och sol bjöd vädergudarna på, dessvärre så blåste det så mycket så man fick gå med 10 graders lutning för att parera vinden. Hoppas temeraturen och solen består och att vindarna lugnar ner sig till helgen, då kan det nog bli riktigt skönt!

Imorn är det fredag! Då ser jag fram emot att dricka vin och äta något riktigt gott och hemmalagat. Jag och Joel har varit lite risiga om vart annat här de senaste två veckorna så det känns som det var evigheter sedan man smuttade på att glas vin och lagade mat ihop.. men imorn så jäklar! *hihi*

Nu måste jag packa ihop mig här och rusa! Hoppas ni får en fin kväll!




» Anna

Sv: Visst var den fin. Jag kommer ej ihåg om den fanns i andra färger.Har ej sett den ute i butiken, tyvärr.



Gott med våfflor.

2011-03-25 // 15:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback