» NYMÅLAD STOL


Så där ja, då var det bara dammsugningen kvar, sen är lägenheten färdigstylad inför imorgon! Jag har köpt lite nya haddukar till toaletten, yankee candle, badskum som matchar handdukarna, en kudde, gröna växter, påsklija till balkongen, tulpaner till köket, ljuslyktor, filt etc. Hoppas verkligen att bilderna som mäklaren tar blir bra, känns som att mycket händer på det!

Så här såg stolen ut innan jag målade den:

Den var svart och väldigt sliten med målarfärgs stänk på. Inte så snygg med andra ord, men med lite färg så blev den fullt användbar! :o)

Nu ska jag äta lite. Sen kommer förhoppningsvis Joel och hjälper mig att bära ner allt bråte som står i hallen.


Hoppas ni får en skön kväll!










» Anna

Fint

2011-03-09 // 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback