» NYTT GAMMELROSA NAGELLACK


Har lackat naglarna i ett gammelrosa nagellack som jag hittat på ÖB. Vet inte om det bara är jag, men jag tycker billiga nagellack sitter precis lika bra som dyra. Jag brukar alltid slipa ytan på på naglarna och sedan polera dem. Tror detta hjälper mycket för lacket brukar aldrig flaga på mig utan det slits lixom bara i topparna, men dett känns ju rätt omöjligt att undvika om man ska använda händerna, och det vill man ju :o)

Kom precis hem från Jossan och David. Fick snuffsa lite på deras cirka två veckor gamla tös, Vilma. Hur söt som helst! Vicky var oxå där med sin Elsa som fortfarande är väldigt liten, men kändes sjukt stor i jämförelse med Vilma! Allt går så fort! Vi bestämde att vi ska börja ha syjunta ihop. Mitt första mission ska bli att virka mormorsrutor till en filt. Jossan visade lite hur man gjorde och det verkade ju inte alltför klurigt! :o)

Snickarna är och grejer för fullt i Joels hus och än så länge så verkar det som att de gör ett toppenjobb! Det ska vara helt klart den 4 april. Längtar!















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback