» RENOVERINGEN- 1 VECKA SEDAN START

Så här ser det ut just nu. Ukrainarna började i måndags och har nu rivit ut det mesta, isolerat snetaket, satt upp nya fönster, lagt golv etc. Joel var så nöjd med dem i fredags när han kom hem att han skulle "ansöka om Ukarainskt medborgarskap", vilken nytta nu det skulle ha det vet jag inte, men jag tror han var glad iaf :o) Det ska bli spännande att se hur långt de kommer den här veckan!

I helgen köpte vi det sista materialet (tror vi iaf :o). Bla a radiatorer, taklister och lås-kit till ytterdörren.

Kolla in högen med bråte på uppfarten. Den blir inte kul att köra bort! Jag håller tummarna lite för att Joel har snälla vänner som kanske kan ge oss ett handtag ;o) *hehe* Jag har hört ryktas om att det finns en massa öl i källaren, whiskey i barskåpet och en kakor i frysen ;o)



Vi hjälper till :) Speciellt om det finns öl, whisky och kakor haha



kram

Elisabeth

2011-03-14 // 12:41:49
» Tobbe

Skönt att slippa gnälliga svenska arbetare som bara håller på och tjatar om sina kollektivavtal hela tiden. Vi lever ju på 2000-talet och inte 1800-talet. Alla har inte fattat det.

2011-03-14 // 18:05:33
» Linda

Tobbe, Ja dom här gnäller inte iaf :o) Har gått väldigt smidigt hittills!



Elisabeth, Ni är en klippa.. eller klippor.. Ja du förstår vad jag menar! hehe Nu verkar det dock som att de kanske tar högen med sig.. Men det finns ju inget som hindrar att man inte kan dricka öl, whiskey och äta kakor ändå! ;o)

2011-03-15 // 06:41:13
» Anna

Spännande att följa renoveringe, vilken målning på väggen =)

2011-03-16 // 17:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback