» THE PERFECT PUMPS



Det är helt sjukt vad svårt det kan vara att hitta ett par helt vanliga pumos i skinn med låg klack! Hela förra sommaren var jag på jakt efter ett par, men hittade aldrig några. Istället slet jag på mina gamla tills de bokstavligt talat ramlade sönder. Då köpte jag ett par i syntet på DinSko som gav mig grym skoskav och som jag aldrig lyckades "gå in". MEN :o) i helgen hittade jag de pefekta pumpsen på Bianco. De är precis vad jag har letat efter! Svarta, enkla utan en massa lull lull :o)

Sen köpte jag även ett par andra skor på Vagabond som jag senare lämnade tillbaka för jag kom på att jag hellre ville ha dem i puderrosa, tyvärr var de slut så nu har jag lagt in en beställning på Brandos.se. Ibland är det bra med nät-butiker när skorna man suktat efter i butik är slut i "rätt" storlek :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback