» AVLASTNINGSPALL

Här har ni en liten sneek peek på hur renoveringen blev :o) Men det jag egentligen tänkte visa är den här pallen som jag fyndade på blocket. Den agerar sängöverkast- och kuddbetjänt i sovrummet. Fällen är köpt på Ikea, kuddarna på jysk, ÖB och indiska och den runda kudden har jag sytt. Överkastet har min mormor vikrkat och än stor favorit för mig just nu!

Idag verkar vara den sista dagen på några dagar som det ska vara fint väder så då gäller det att passa på att vara ute. Först så ska jag bara röja klart i köket, sen blir det nog en prommenad och en fika i trädgården som är så grön och fin nu! Det är sjukt vad mycket vackrare allt är på våren och sommaren än då vintern. Älskar allt det gröna!

Hoppas ni får en fin söndag!



» Anna

Fint. Ska bli spännande att se hur de blir sen =)

2011-05-03 // 18:19:50
» Anna

Hej, fin blogg! :) Kan inte du snälla hjälpa till med att få ihop en rabattkod så att jag kan köpa mina studentskor :) De har ett bra erbjudande nu, kolla på länken här http://skonamig.blogg.se/

Tack!! Kram

2011-05-05 // 11:17:29
» Emma

Jag ser framemot bilderna, men förstår att du vill vänta till efter inflyttningsfesten :)



kramar i massor

2011-05-08 // 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback