» RYGGSÄCK MED HJUL

När jag fyllde år så fick jag den här ryggsäcken av Joel. Eller nja, det var väl kanske en sanning med modifikation. Egentligen så fick jag en annan, men jag bytte till den här :o) Himla praktisk sak. Den har ett hantag som man kan dra upp, eller dölja bakom en dragkedja. Man kan även gömma alla remmar när man ska flyga. Den stora ryggan är på 65 liter och den lilla daypacken som man kan ta loss är på 25. Den är från märket "GLOBE" och är köpt på Frilufsbutiken.se som har butik i Mölndal. Nu återstår bara att se hur den klarar sig på en safari i Afrika.

Jag fick även en kabinväska av min föräldrar när jag fyllde år. Den kommer att bli perfekt när man vill flyga, men inte checka in något bagage.



» N

Hej!
Hur är väskan? ska nämligen till thaialand i väskan och är ute efter en väska man kan rulla och bära på ryggen. Min fråga är hur är den invändig att packa i och sen öppnas den som en ryggsäck eller resväska?
mvh n

Svar: Hej!Väskan är lätt att packa det finns en dragkedja som går runt nästan hela väskan. Så ja, man kan säga att den öppnas ungefär som en resväska :)
Linda Einemark

2012-07-25 // 00:29:32

Hej! Jag är också ute efter en sådan väska. Vart är den köpt?

2012-08-25 // 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback