» SMYCKESTRÄD / GREN




Igår var min första riktiga slappdag sedan jag flyttade in hos Joel. Jag såg fem avsnitt av The Vampire Diaries meddans Joel och hans pappa drog fram kablar till tven på övervåningen i tre timmar! *hehe* The Vampire Diaries är en riktigt tonårsserie, men den är sjukt spännande hela tiden så man måste lixom bara se ett avsnitt till.. och ett till.. och ett till :o) Nu har jag bara ett avsnitt kvar på den säsong som jag tror är den senaste. och de ska se det ikväll :o)

Igår var jag även och köpte ett gäng ramar. Jag tänkte göra en tavlevägg i arbetsrummet. Till detta så måste jag framkalla lite fina kort och detta har jag lite lätt ångest för. Jag har så sjukt många kort att gå igenom och sen måste de justeras och fixas till oxå innan jag skickar de på framkallning. Det får bli ett senare projekt, först ska ramarna upp i raka fina linjer. Känner på mig att det kommer ta tid och krävas en hel del mätning.


Här till vänster ser ni en del av min smyckessamling som jag har i sovrummet. Trädet eller grenen är egentligen en ljushållare spm jag kpte på Cervera. Jag tycker den tjänar aldeles utmärkt även som smyckesförvaring :o) Kakfatet är en presnt från mian fina tjejer som jag tror är köpt på Indiska.



» Anna

Roligt med en uppdatering=)

2011-05-17 // 19:12:31
» Anna

Sv:Ja och där ute är det väldigt fint. Ska bli spännande att se bilder från huset sen =) Kram

2011-05-18 // 15:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback