» HELGEN


Då var det söndag och solen kikar fram mellan molnen! Även fast det har varit ganska grått och trisst på senaste tiden så tycker jag faktiskt att solen lyckas pricka in helgerna väldigt bra :o) Igår var det 15 grader, idag har jag inte styckit ut näsan genom dörren ännu, men jag hoppas på något liknande. Det är nästan så att man får lite vårkänslor igen *hehe*

Hittills så har vi hunnit med en promenad i Delsjöområdet. Tyvärr var Bertilssons stuga stängd pga Alla helgona. Jag vart lite missnöjd när jag upptäckte detta. Något som Joel tyckte var väldigt komiskt så han knäppte ett kort på min aningen buttra uppsyn, MEN, jag blev glad igen när jag fick chaite och morotskaka på Mölndals museum! :o)

Sen har vi hinnut med att äta hummer hos Joles faster som fyllde 65. Vi har ätiti världens godaste pizza som heter Fantasia och består av kebabkött curry, banan och ananas. Mums! Sen har Joel även hunnit med at klä ut sig till nån figur som jag tror kallas Skeletar. Ja alltså han klädde inte ut sig bara så där utan vidare. Han skulle på en Halloween fest. Usch, jag tycker det är lite hemskt när folk bär mask. Även fast man vet vem som är under så är det alltid 1% av en som undrar om det "ändå inte är någon annan?" *hehe*

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på än. Antingen så ger jag Bertilssons stuga ett nytt försök. Inte för att den förtjänar det. Hålla stängt på en alldeles fantastisk lördag. Skandalöst! ;o) Eller så beger jag mig till gymmet en sväng, eller så pysslar jag lite här hemma, dvs krattar löv och sånt. Nåja, vi får se! Nu ska jag försöka skaka liv i min kära pojkvän på övervåningen :o)

Hoppas ni får en härlig söndag!



Vilken mysig helg!

2011-11-06 // 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback