» JUL I MINA FÖNSTER



Det här håller verkligen på att förvandlas till en jul-blogg, men det är inte så konstigt för jag gillar verkligen julen!

Idag vaknade jag upp till att vinden ven runt husknutarna, men inte en snöflinga är i sikte trots att det är 1:a advent imorgon. Knäppt!

Igår satte jag upp julstjärnor i fönstren. Först var jag på ÖB och köpte två stycken, men de var helt värdelös, gick inte ens att fälla upp utan att de blev helt platta, så de fick åka tillbaka. Istället köpte jag två stycken på Jysk för ynka 29 kr (inkl lampkabel) och de var tusen gånger bättre! De nya är de två längst ner. De är vita med lite silver på. Sen har jag försökt sätta timer på alla julstjärnor, men det är något allvarligt fel på alla timers för trots att man ställer tiden rätt så slår de på och av lite när de själva känner för det. *haha*

Nu ska jag snart ge mig ut i blåsten för att se om jag hittar lite granris till kransen jag tänkte hänga på dörren. Sen hade det varit fint med en lite liiiiten gran i en flätad korg på övervåningen. ;o)



» Anna

Ser jättemysigt ut

2011-11-27 // 14:38:46
» Anna

SV: Nej jag är inte heller någon kaffedrickare men den smakade ju som sagt knappt något av de.

2011-11-27 // 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback