» KANELBULLAR



Igår bakade jag ett gäng bullar. Det är verkligen vansinnigt gott med nybakade kanelbullar och ett stort glas mjöl till! Receptet som jag har använt mig av är det gammla vanliga. Varför byta ut ett vinnande koncept lixom? ;o) Det fina fatet fick vi av Jossan i inflyttningspresent är kommer från Mateus. Jag tänke önska mig fler sånna i julklapp. Finns bland annat på Iems på Frölunda Torg ;o)

Idag är det jättefint väder! Ska snart ge mig ut i skogen för att se om jag hittar lite granris och lingonris. Man får passa på innan det blir snö.. vilken jag hoppas kommer snart. Jag vill ha en vit advent och jul!

Jag tänkte även byta till julgardiner idag och kanske åka och köpa lite julstjärnor, blomman alltså :o)

Hej på er!



Hej!

Tack för din hälsning i vår blogg :)

Och tack för att jag på det viset fick tips om din blogg :)



Ha det gott!

/Johanna

2011-11-21 // 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback