» NYTT DRAPERI I KÖKET

I helgen sydde jag ett nytt draperi till vår sopsortering i köket. Nu när vi snart ska sätta upp julgardiner så kan vi ju inte ha ett grönt draperi inte ;o)



Draperiet har ja sytt av tygvaxduk för att det ska vara lite tåligare mot fläckar. Längst upp sydde jag på en spets som jag fått av mamma. Tycker det ser finare och fräschare ut med vitt! Det får nog hänga kvar även efter jul! :o)

Imorn är det fredag igen! Det är ingen hejd på hur fort veckorna går! Jag har fått utökade arbetsuppgifter så nu är det full rulla hela tiden. Idag var jag duktig och bytte till vinterdäck på bilen, det vill säga jag lämnade in den på verkstan *hehe*

Imorn ska vi till Anna och Markus på ost & kex kväll. Ska bli kul! Andra planer för helgen är att spraya våra silverfärgade gardinstänger vita, sätta upp tavlor i trapphallen och kanske sortera ut lite kläder och skänka till Erikshjälpen. Fast det sista känns väldigt tråkigt så vi får se hur det blir med den saken ;o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback