» SY OM HANKLÄNGDER TILL HISSGARDINER


Igår hade jag med vaniljfudgen till jobbet och den tog slut i ett litet naffs. Även om den inte blev som jag ville så var den tydligen god ändå *hehe* I helgen så ska jag testa ett nytt recept och hålla tummarna för att det blir mer likt den vaniljsmörkola man kan köpa på marknader och som är så vansinnigt god :o)


Efter jobbet igår så fikade jag med Emelie istan. Va hur mysigt som helst. Deras bröllopsplaner är i full gång och jag har fått uppdraget att göra tårtorna så nu sitter jag och kikar lite på nätet efter inspiration :o)


Idag har jag beställt gardinerna här bredvid från Jotex. Jag ska ha dem som julgardiner i tv-rummet och jag tänkte sy om dem så det blir samma modell som de jag gjort tidigare. Fint och enkelt! :o) Med lite tur så blir det även över lite tyg så det räcker till en kudde eller två :o)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback