» SLIPA & MÅLA


Så där ja, då har jag slipat alla sex stolarna och grundmålat två av dem samtidigt som jag lyssnat på Michael Bublé. Riktigt skön mysmusik tycker jag! Underredet till bordet är redan klart. Jag tänkte det var lättare att komma åt och måla det innan jag satte på bordsskivan :o)

Nu ska jag snart skjutsa min älskling. Han ska käka middag med nån styrelse. Samtidigt så tänkte jag passa på att handla något gott till mig själv som jag kan käka ikväll när jag tittar på Bridesmaids :o) Jag har hört att den filmen ska vara riktigt rolig. Hoppas att det stämmer!

Hoppas ni får en fin kväll!



» Karin

Då lär du få en rolig kväll, blev en hel del skratt till den filmen! trevlig kväll!

2011-10-22 // 20:16:44
» Anna

Vill med se den filmen=)

2011-10-23 // 17:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback