» SMÖRDEGSINBAKAD FLÄSKFILÉ

Igår gjorde vi smördegsinbakad fläskfilé med färskostsås och champinjoner samt klyftpotatis till detta. Till dessert blev det chokladfondant! Mycket gott! Dessutom hände en rätt kul grej som jag garvade länge åt efter!
Receptet hittar ni här! 


När jag står vid spisen för att lägga upp mat på tallriken så ser jag Joel står med kastrullen med chokladsås i högsta hugg samtidigt som han ringlar såsen över sin mat. När jag frågade vad han höll på mig så tittade han helt oförstående på mig *haha* Fy farao vad jag garvade när jag såg hans min när jag berättade att det var chokladsås han just hällt över sin mat!




» Anna

Åh så gott. Var riktigt länge sen jag åt de, men gott de är de.

2011-10-29 // 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback