» TURKOST


Den här fina ramen köpte jag i London när jag och Joel var där. Jag hittade även en butik som sålde en massa fina papper. De var lite svåra att frakta hem resväskan, med de klarade sig rätt bra ändå :o) Alla rum i huset utom köket har turkost som accentfärg. Det är utan tvekan min favoritfärg. Den påminner mig om vackra stränder och den gör mig pigg och glad!

Imorgon åker jag till Magaluf på konferensresa med min konsultfirma! Det ska bli skönt att komma till värmen! Idag har det verkligen varit ritkigt höstväder i Göteborg. Det vill säga, blåsigt som attan och spöregn. Usch! Vi hörs när jag är tillbaka. Hej hopp! :o)



» Anna

Fin ram

2011-10-10 // 15:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback