» MÅLA RAMAR

Jag har målat om några gamla guldiga ramar som jag hade. Jag använda mig av akrylfärg på tub från Clas Ohlssons. Tyckte det var fint när guldfärgen lyste igenom lite så sina ställen så jag stoppade vid ett lager färg :o)

Kortet till vänster är taget på Joels 30-års fest då det var rock tema. Den andra bilden tog jag i Kyrkesund när vi firade Midsommar där.

I eftermiddag så har jag även målat stolarna. Nu är det bara lackfärgen kvar på fem stolar. Jag har målat en med topplacken och jag tror det blir riktigt bra :o)

Imorn har jag bokat in mig på mitt första pass. Bodyjam tror jag det hette. Hoppas det är kul och att man kan hänga med åtminstone lite grann! :o)



Fint det blev!

2011-10-26 // 10:24:54
» Anna

Lite färg kan förändra mycket.

2011-10-26 // 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback