» DIARY & CLOTHING



Jag tycker det är lite skönt att hösten har kommit så man får plocka fram svarta strumpbyxor och boots igen. Fast det får gärna hålla sig över 15 grader ett tag till så man kan skippa vantarna *hehe*

I lördags så hade ju som sagt jag och Joel fest och då hade jag på mig den här <--- klänningen som jag köpt på H&M. Om det är något som jag gillar så är det snygga prints och mönster på kläder! Jag kan verkligen bli kär i ett mönster och då är det väldigt tråkigt om mönstret råkar sitta på att plagg som inte passar en alls. Jag tycker över lag att det är rätt sällsynt med mönstrade plagg ute i butikerna så om man ser något så får man haffa det :o) Den här klänningen kom egentligen utan skärm i midjan, men det var lite mycket sopsäcksmodell över den så skärpet fick åka på :o)

 
På torsdag åker jag och Joel till London. Vi firar nämligen två år tillsammans just på torsdag och tänkte då att det var ett ypperligt tillfälle och en god ursäkt att bege sig till London. Jag har aldrg varit där innan så det ska bli lite extra kul! Hur praktiskt är det inte med internet sen då. Man kan ju boka i princip allt hem i från. Förutom flyg och hotell så har vi bokat "We will rock you" på Broadway, Madame tussauds samt tranfer till och från flygplatsen. Smigt att slippa trixa med biljetter på plats och stå i kö, när man kan göra sånt redan innan man åker! Heja world wide web!


























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback