» DIARY- NYA KRUKOR I KÖKET




Nu har jag planerat om blommorna i köket för typ tredje gången sedan jag flyttade in i April. Jag har tillslut kommit på att andra krukor än vita enkla är något som jag tröttnar på aldeles för snabbt *hehe*. Så nu håller vi tummarna för att de här grönsakerna överlever och att jag inte kommer på att "röda krukor vore ju checkt!";o)

Ikväll så har jag och Joel storstädat huset. Det var lite för länge sen sist så skillnaden blev verkligen markant. Det är verkligen sjukt tråkigt att städa, men man känner sig väldigt nöjd när det är klart. Hmm.. undra om samma sköna känsla av ett välstädat hem skulle infinna sig om man tog hjälp av en städfirma?

Hur som helst så passade jag på att ta en massa "efter renoveringen kort". Dessutom så tog jag mig i kragen och redigerade dem, valde ut "före renoveringen kort" och skickade alltsammans på framkallning. Jag tänkte sätta ihop ett litet album av bilderna. Kan vara kul att komma ihåg hur det såg ut innan. Det är konstigt vad man glömmer snabbt för varje gång som jag tittar på "före bilderna" så blir jag lika förvånad av att det var sååå sunkigt (no offence Joel!)

Imorgon så är det jag som har fredagsfika på jobbet så jag har bakat två chesecakes till detta. Det gick åt 1,2 kg färskost *hehe* Hoppas de ska bli mätta på det :o) Efter jobbet så åker jag till Jossan med eventuella rester som hon, David och Vilma kan få sätta i sig om de vill :o)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback