» LONDON SHOPPING



Medans vi var i London så han vi med en hel del shopping. Den randiga klänningen, den skimmrande tröjan, den svarta tunikan med blommor samt den svarta och den turkosta klänningen är köpta på Primark, ett Ullared på Oxford Street typ. Sjukt mycket folk där inne och väldigt långa köer till provrum och kassor. Jag var glad att jag var där på torsdagen för när jag stack in nästan på lördagen så var det kaos och dubbel så mycket folk.

Den svarta och turkosta klänningen är köpt på Miss Selfridge. En affär som hade en massa fina kläder! Skinnkjolen är köpt på Forever21 som jag normalt sett tycker brukar ha en massa fint. Dock inte den här gången :( Det virkade linnet är köpt på marknaden i Camden och är faktiskt mycket finare i verkligheten ;) Conversen är köpta på Footlockers och var ett "måste köp" efter tre dagars spatserande i mina boots. Jag tyckte de var lite coola för de har svart gummi i fram istället för vitt, plus att man kan vika ner kanten om man känner för det.

Ps. Bilderna är lite dåliga för av någon anledning så hade det kommit in fukt bakom linsen. Hoppas bara att den försvinner!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback