» BRICKA I KERAMIK

Hej på er! fredag idag! hur gött är inte det?! I eftermiddag så ska jag och Joel gå en sväng på Liseberg sen blir det middag på Spice på Södravägen :) Jösses vad kallt det var imorse! -16 grader! Men jag laddar med långkallsonger och ullstrumpor. Det lär nog behövas.
 
Idag så ska Edenorg fixa klart i köket och förutsatt att de gör det så blir det nog lite köksfix i helgen. Sen ska det även hinnas med en hel del mysiga saker så som julmarknad i Haga med tjejerna, glöggkväll hos Andreas och Sandra och julbak med Emelie och Pontus på söndag. Sen vill jag hinna plocka upp lite julsaker oxå så man kommer i rätta stämningen när man julbakar. just nu så känns det lixom inte så kul att pynta då köket är lite smått kaos.
 
Brickan här ovan har jag såklart gjort på kermaikkursen. Jag tyckte den blev lite söt :o) Tyvärr så är det dålig kvalité på bilden då jag hade lämnat in min braiga kamera på lagning och var tvungen att använda min gamla, som är helt okej, men inte utan blixt när det är dunkelt.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback