» GÅ-BORT-JUL-PRESENTER

God Jul på er! Nu befinner jag och Joel hemma hos mamma och pappa i Falköping. Här är det massor med snö till skillnad från i Göteborg där det var barmark. Tänkt att 14 mil kan göra så stor skillnad! Igår var var hemma hos Empa, Harry och Fredrik på lite julhäng eller vad man ska kalla det. Himla mysigt va det iaf och mätta blev vi av allt gott julgodis! Idag ska jag förbereda lite mat inför den stora dopparedagen. Utöver det så ska jag klä granen och slappa framför brasan med en "Femto nyanser av honom" :)
 
Nedan ser ni lite bilder på några av de gå-bort-presenter som jag knåpat ihop i år. Perfekt grej att göra om man som jag gillar att pyssla, men inte riktigt har rum för allt pyssel. Då är det en bra grej att man kan ge bort lite och förhoppningsvis göra någon glad på samma gång. Win win lixom! :o)
 


» Empa

Ja de va allt bra mysigt:) och det verkar som duken klarat sig fint me;)

Svar: Vilken tur! Alltid lika pinsamt när man spiller rövin på andras dukar! God fortsättning!
Linda Einemark

2012-12-23 // 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback