» JULSTÄMNING

Igår kväll slog jag in alla julklappar. Två timmar tog det. Men det var mysigt! Julmysiken flödade ur högtalarna och ljusen spred härlig värme. Att det är snöigt och fint utanför fönstren gör ju inte det hela mindre stämningsfullt :o) I år valde jag ett jordnära färger på julklappspapprena. Jag tycker det är fint när alla klapparna lixom passar ihop med varandra och inga blå fula paket från till exempel Toy r us smyger sig in :o) Jag tycker det blev fint med mina egengjorda julklappsetiketter oxå.
 
Inatt har det kommit massor av tung snö. Nu är det tyvärr nån plusgrad ute så nu kommer det väl förmodligen att bli en väldig sörja. Bäst att hålla sig inne och julpyssla med andra ord *hihi*
 
Idag ska jag måla farstufönstret, men förutom det så tänkte jag ta det lugnt och julpyssla lite :o)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback