» JULSTÖK

Helgen som gick var riktigt bra och riktigt effektiv! Edenorg var klara med fönstren i fredags så i lördags så gick jag upp tidigt (läs: 09:30) och målade alla foder och smygar tre varv med färg. Himla smidigt med vattenbaserad färg som torkar så snabbt att man kan börja om med första fönstret när man är klar med det sista om ni förstår vad jag menar.
 
På eftermiddagen så mötte jag upp Emelie x2 och Sabina i Haga för lite julmarkad och en lång fika. Hur trevligt som helst! På kvällen så var det glöggfest hos Andreas och Sandra, även det väldigt mysigt!
 
I söndags gick jag oxå upp förhållandevis tidigt och satte upp gardinstänger, strök och hängde upp en massa julgardiner och tog fram allt julpynt. Fem timmar effektiv tid tog det, men oj va mysigt det är hemma nu! Det känns så himla bra att det är rent och fräscht igen och att allt är iordning!
 
Klockan tre kom Emelie och Pontus hit och vi bakade lussekatter, pepparkakor och vaniljfudge. Mellan varven gick vi även loss på gamla Nintendo tv-spel *hihi*
 
Det har med andra ord varit en väldigt bra helg full av julstämning! Jag tror den var så bra så jag var helt slut idag *haha* Skulle bara sova kanppt en timma efter jobbet, men jag snoozade i ytterligare en timma och jag är fortfarande trött. Nya tag imorgon!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback