» OH CHRISTMAS TREE

Idag är det Lucia och vi ska snart bege oss till Oscar Fredriks kryrka där vi möter upp Emelie och Puntus för att lyssna på en luciakonsert. Jag tror det detta blir tredje året i rad som vi är där nu och konserten är verkligen bra!
 
I förrgår så tog vi in julgranen. För första gången så köpte vi en ädelgran och jag måste säga att jag gillar den! Hoppas nu bara att den barrar mindre och står sig längre än en rödgran. Man vill ju lixom att den iaf ska hålla sig över Nyår :)
 
I granen trängs både gammalt och nytt pynt, fynd från olika resor och pyssel som jag gjort själv så som tomten till höger. Den silvriga misteln är årets köp och inhandlades i Pluto shoppen på Liseberg. Även stjärnan i granens topp kommer från Pluto shoppen.
 
Ps. I bakgrunden ser ni vår nya altandörr som ska målas vit till våren. Ds



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback