» ÅSAS INFLYTTNINGSFEST

I fredags tog jag tåget upp till Åsa. Turligt nog fick jag sällskap av Emelie så resan kändes hälften så lång som den var. När vi kom upp så mötte Åsa, Sabina och Martin oss på stationen och vi begav oss till Supper där vi käkade middag. Riktigt trevlig restaurang med supergod mat. Upplägget påminde lite om tapas och maten ställdes mitt på bordet å sen var det bara att ta för sig. Efter middagen åkte vi hem till Åsa och väntade på Helene och Erol som flög in från Amsterdam. Men flygresan knasade till sig så vi orkade inte hålla oss vakna tills de kom fram. Man är väldans trött på fredagar ;o)


På lördag morgon så hade Åsa fixat en riktigt hotell frukost med olika sortes bröd, äggröra, bacon, yoghurt, juice, etc.


Efter frukosten så svidade vi om för att bege oss in till city. Som av en händelse så skulle jag visa Åsa vilka klänningar som valde mellan till kvällen, men de var inte där! Jag hade glömt att packa ner dem. Jag måste ha varit helsnurrig för jag hade lagt fram allt på sängen, men av någon anledning så hade jag struntat i just klänningarna. Ringde Joel och frågade om han visste något och då låg de på golvet vid fotändan av sängen. Tuuuuur att jag upptäckte det INNAN vi skulle åka till stan så jag hade chansen att köpa något! Hittade iaf en jättefin klänning på Oasis :o) Det kanske var meningen att jag skulle glömma klänningarna så jag fick chansen att köpa en ny ;o)


Jag Sabina och jag i min nya klänning :o)


Tillsammans fixade vi ihop lite snacks och snittar. Åsa hade bakat minisemelbullar som jag monterade. Emelie och Erol gjorde minipizzor. Det serverades även tunnbrödrullar med skagernröra och mini delokarobollar. Mini-tema helt enkelt :o)




Fina Emily!




Madde och Carro


Jenny


Det serverades whisky shots...


Whisky shots med kanelsmak. Jag gillar inte whisky, men den här var söt och god! Smakade inte whisky över huvud taget faktiskt :o)


Emily och Emelie


Sabina och Martin


Testar så att kameran fungerar ;o)


Emily och värdinnan.


Helene och jag


Sen blev det dans!


Josefine

Vid ett tiden så tog vi taxi in till stan. Planen var att gå till Berns, men det var sjukt mycket folk där så vi gick vidare (eller ja tre av oss, resten banagde) till Soap Bar där vi hängde och dansade tills det stängde vid tre då vi begav oss tillbaka till Åsa.

Idag har det varit jättehärligt väder så vi har gått en sväng runt en av sjöarna här. Det var massor av folk som åkte skridskor och jag blev så sugen på att göra det samma! Får se vad vi kan styra upp till nästa helg!

Nu sitter jag i soffan hos Åsa och vi slökikar lite på Project runway :o) Jag sover här inatt och tar morgontåget tillbaka till Götet imorgon.



» Fia

Vilken fest! :) Ge varandra en kram från mig! sakna.. Kram fi

2012-02-13 // 00:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback