» BRICKA- TREDJE LAGRET FÄRG


När jag köpte den var den obehandlad björk, sen målade jag den svart. Jag tröttnade på svart och målade den vit. För en vecka sen så kom jag på att jag tyckte det smälte in i bordet för mycket så jag målade yttersidan svart. NU tror jag att jag är nöjd! Men man kan aldrig så nog veta, kanske faller andan på att måla om den i en annan färg, men det är ju det som är det fina, att det är så lätt att förändra med färg :o)


Nu sitter jag på tåget upp till Stockholm. I helgen väntar nämligen en riktigt tjejhelg med inflyttningsfest med utgång. Tror det blir första gången sedan i somras som jag då är på en club och svänger mina lurviga. Ska bli riktigt roligt! Fast mest roligt ska det bli att träffa alla goa vänner som man inte ser alldeles för sällan då de är utspridda över landet.


Hoppas ni får en fin helg!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback