» HEJ DÅ JULEN


Något överexponerad bild.. påminner mig att zomma in på kameran innnan jag lägger ner den i fortsättningen :o)


Då var det officiellt. Jag är förkyld :o( Snorig och seg i kolan. Hoppas det hinner gå över till på tisdag! Förkylningen kom verkligen som ett brev på posten igår. Innan det kände jag ingenting. Ikväll tänker jag iaf ignorera fökylningen och gå ut å käka tapas med Emily och Emelie. Har sett fram emot det för mycket för att ställa in!

Idag åkte även julen ut, en dag efter tjugondag knut. När man samlat ihop allt pynt för att stoppa ner det i lådor så inser man att man har rätt mycket trots allt. Fast utspritt över hela huset så ser det ändå inte så farligt ut. Än så länge så är det iaf ingen som klagat ;o) *hehe* Nu känns det iaf fantastiskt skönt att allt pynt är borta! Passade även på att slänga ut lite vissna växter så nu gapar blomkrukorna tomma. Funderar på att åka och köpa nya imorgon, men jag åker ju snart bort i 2½ vecka så frågan är om jag vågar det. Min karl har väl inte direkt de grönaste av gröna fingrar. Det har iof inte jag heller, men jag har iaf lite mer rutin på att vattna blommor.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback