» MYCKET ATT SE FRAM EMOT!


Den här våren så kommer det hända en hel del roligheter! Först ut är en resa till Afrika med pappa. Om drygt en vecka så lyfter planet mot Tanzania där vi ska få möta savannens djur. Efter det flyger vi till Zanzibar där sol och bad väntar. Ska bli så roligt och nu är det verkligen inte långt kvar! Två veckor efter hemkomst tar jag tåget upp till Stockholm för att gå på Åsas inflyttningsfest som kommer vimla av sköna brudar. I mars åker jag och älsklingen till Rom! Sedare i vår så åker jag till Barcelona med bästa tjejgänget! Så kul att alla verkar kunna följa med!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderar lite smått på att bege mig till Naturhistoriska. Har tänkt göra ett besök när ända sedan jag flyttade till Göteborg, men jag har lixom aldrig riktigt fått tummen ur. Sen funderar jag även på att sätta upp en stringhylla som ligger och skräpar nere i källaren. Ska bara övertala älsklingen först att den visst är fin! *hehe*



» Anna

Åh va roligt. Alla de platserna vill jag med besöka=)

2012-01-07 // 17:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback