» PORSLIN



Äntligen fredag! Idag känner jag mig tung i huvudet och jag känner att halsen är lite svullen. Måtte jag inte bli förkyld nu när vi ska åka till Afrika! 17.35 lyfter planet på tisdag. Ser fram emot det massor!

Ikväll har jag och älsklingen ätit tacos. Det känns som att det var jättelängesen sist så den satt som en smäck *hehe*

I helgen ska julen stökas ut. Det är knepigt det där. När jag plockat fram allt pynt och gjort huset julfint så tycker jag det är helt underbart mysigt, men nu så här efter jul och nyår så ger mig pyntet absolut ingenting längre! Så nu ska det bort och vårgardiner fram!


Imorgon så blir det tapas på Manana med två goa vänner. Ser fram emot detta, både för den goda matens skull och för det fina sällskapet! :o)

I julklapp fick jag den här fina gratängformen från Gerbera och två tallrikar från Mateus, så nu har jag tre tallrikar i min samlig. Jag älskar verkligen tallrikarna och har stora planer på att önska mig och köpa fler :o) Gratängformen ser jag fram emot att inviga när jag kommer hem från Afrika. Någon sa att man måste lägga den i blöt flera timmar innan den ska användas för att förhindra att den spricker i ugnen. Får nog kolla upp det lite närmare, jag skulle bli väldigt olycklig om den gick sönder!



» Karin

Såna tallrikar har jag med :-) Väldigt snygga!

2012-01-14 // 13:37:54
» Anna

Jag har en sån form med och ja man måste lägga den i blöt för att förhindra sprickor. Du ska även smörja den med olja och inte smör...Sa de till mig i affären. Fick även med mig en liten lapp vad man ska tänka på.

2012-01-14 // 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback