» STICKADE TRÖJOR

Inte mycket action här idag. Har mest legat på soffan hela dan och tittat på alldeles för ointressanta program. Förkylningen är inte direkt bättre. Har dessutom blivit jättestel i nacken. Gissar på att det är pga av förkylningen :o( Hoppas det är bättre tills imorn för jag måste ut och fixa lite småsaker till innan resan och just nu så känns det inte som att jag vill röra mig en centimeter utan för huset.

Jag har iaf gjort klart bygglovsritningarna så det ser lovande ut att få iväg ansökan innan jag åker. :o)

I brist på bättre och roligare saker att blogga om så kan jag tipsa om de här tröjornaCubus. Köpte en vit för nån vecka sen och den sitter bra och är riktigt skön i kvalitén. Den är tjockare och inte så tight som den ser ut på bilden. Fast tightheten beror väl iof på vilken storlek man tar. Vilket för övrigt verkar vara en åldersgrej. När man var yngre så fick plagg gärna vara både korta och tighta, nu känns de mest viktigt att de är bekväma och varma *hehe*



» Anna

Jag hoppas att du kryar på dig till tisdag.

2012-01-15 // 17:05:20
» Anna

SV: Ja jag gillade den direkt=)

2012-01-16 // 15:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback