» ETT BRA RESEKIT


Idag har jag gymmat (på en söndag! :o) samt varit i stan och köpt en massa bra och ha saker till resan. Jag är ett fan av miniförpckaningar när jag reser, mest för att det tar lite plats och det lämnar mer utrymme för kläder.. eller shopping ;o) Följande inhandlades idag: Resorb (vättskeersättning, bra att ha om man får någon otrevlig magsjukdom och behöver fylla på vätskeföråden), myggmedel som innehåller DEET och skrämmer iväg malariamyggan, våtservetter, alcogel, liten handsalva, liten tandkräm, liten mousse och liten hårspray, Postafen (åksjuketabletter, har dem inte för att jag blir åksjuk utan för jag blir lite dåsig av dem vilket gör det lättare att sova på planet. Japp jag drogat mig själv! *hehe*, nagelfilar i papp (en flisig nagel som fastnar allt ger mig rysningar, på riktigt!), sovmask, dextrosol (om pappa skulle få lågt blodsocker), små flaskor som man kan fylla med, shampo, balsam, hudlotion och ansiktstvål.

Annat som jag alltis släpar med mig, men som jag har sedan tidigare är, alvedon, Dimor (stoppar diare), plåster, säckerhetsnålar, nål & tråd och öronproppar. Det gäller att vara förberedd! :o)



Jag söker modeller i Göteborg, (läs mer på min blogg om det låter intressant). :)

2012-01-09 // 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback