» LINDAS PARISEKAKA

 
När min fina Åsa var i Paris med sin kille så köpte hon med en kakmix till mig. Beskrivningen var på franska, men väninnan i fråga vad snäll och översatte den. Jag smakade lite på innehållet i påsen innan jag blandade ihop smeten och jag tror att det blev någon form av mandelkaka :) För att snygga till den lite så hade jag på en glasyr gjord på florsocker och vatten. Dekorerade gjorde jag med lite dekorationer som jag hade i skåpen. Imorgon så återstå det att se om den är god då Åsa, Per och Emily kommer hit.
 
Joel jobbar i veckan så det vart ju helt perfekt att mina vänner hade tid och lust att leka med mig just denna veckan! :)
 


hej hej:) skulle du kunna lägga till mig som vän på facebook, jag heter Dennis Dynesius@fb det skulle vara as gulligt och snällt av dig

2012-07-21 // 16:04:32
» Åsa

Haha! Först ett "öhhm????" till den tidigare kommentaren, haha! Vad fiiin pariskakan blev (visste väl det!) och tack för några mysiga och härligt slappa dagar hos dig & Joel. Pussar

2012-07-30 // 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback