» LÖRDAGS PYSSEL

 
Hej på er! Idag är jag gräsänkling då Joel är på svensexa hela dan. Som en föjd av det är jag bjuden på tjejfest ikväll för bland annat de som har respektive som är ute på hyss. Ska bli skoj! :o) Idag blev det en lång skön sovmorgon följd av fukost med färska jordgubbar och krispiga flingor. Man får passa på att svulla i jordgubbar nu för säsongen är ju tyvärr inte så lång. Efter frukost så pysslade jag ihop lite sockerblommor. Nu sitter jag och väntar på att ett gäng kakor som jag har i ugnen ska bli klara. När de är klara så ska jag sy om en mörkläggningsgardin som är liiiite för liten och släpper in oönskat ljus. Har tänkt fixa detta i typ ett år, men aldrig fått tummen ur, men nu jäklar *hehe* Den här helgen njuter jag av de sista av pionerna. Regnet som kom igår var tyngde ner dem så nu ligger de flesta blommor på marken :o(
 
Hoppas ni får en skön helg nu ska jag pyssla vidare :o)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback