» MIDSOMMAR

Midsommar spenderades i Skärhamn med med sex andra par. Vi hade hyrt in oss på en gård som visade sig vara jättemysig! Även om vädret inte var det bästa så var det verkligen en jätterolig helg med mycket kärlek och många skratt! Är så glad att jag har så fina vänner! Något mer det var mycket av var en massa god mat och sötsaker. Jösses vad mätt jag var när vi åkte hem på söndagen. Vi hade köpt så mycket mat så för att hinna äta upp allt så fick vi planera in en kladdkakefika strax efter frukost på söndagen. Det ni! *haha* Bästa nyheten på hela helgen var att vi istället för 14 personer nästa midsommar  kommer att vara 15 ;o) Jag blev så himla glad och rörd när jag hörde det att jag började gråta. Är så glad för mina vänner skull! De kommer att bli bästa föräldrarna!
 


» Anna

Åh vilket underbart hus

2012-06-29 // 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback