» MÖHIPPA FÖR EMELIE

I lördags var det möhippa för världens finaste Emelie Jonzon (bäst att skriva efternamnet här då hälften av mina vänner heter Emelie.. man vill ju inte att nån ska känna sig mindre värd lixom *hihi*)! Jag tänker inte visa så många bilder då det är tänkt att bruden inte ska få se dem innan bröllopet, men några kan jag bjuda på :o)


Två dagar innan möhippan så förberedde jag förrätten och varmrätten. Jag dukade och tog upp stolar, madrasser, kuddar och täcken från källaren. Dagen innan möhippan var jag på sommarfest med min konsult firma.


Blivande brud! :o)


På förmiddagen genomförde vi något som hette Stadsuppdraget som gick ut på att man fick en kamera, en walki talki samt ett antal brev vardera innehållandes ett lite smått galet uppdrag. Väldigt fiffiga uppdrag måste jag säga och det hela visade sig vara riktigt kul!


Efter uppdraget så intog vi en väldigt god lunch på Tranquilos soliga uteservering. Vi kunde verkligen inte haft mer tur med vädret. Molnen höll sig borta hela dagen och det är mer än vad man kan säga att de gjorde dagen efter då det regnade konstant.


Efter lunchen dansade vi Afrodans. Emelie var bäst! Efter dansen blev det muffins fika som bruden på tidigare angiven order hade förberett ;o) Med muffins i magen så begav vi oss hem till mig och Joel där tre-rätters, vinprovning, chokladfontän och lekar väntade.

Emelie är verkligen en underbar människa och det bästa är att hon träffat en lika go karl! De kommer få ett långt och vackert liv och äktenskap tillsammans det är jag alldeles säker på!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback