» SOMMARBLOMMOR


Hej på er! Är precis hemkommen från en promenad på berget. Jag hittade massor av fina blommor som tillsammans bildar en vacker bukett! Att plocka blommor var en av mina favorit sysslor när jag var liten. Målet var alltid att plocka så många olika sorter som möjligt och extra glad blev jag om jag hittade en ovanlig sort. Min mamma är och var väldigt bra på blomnamn och även om jag har glömt många så märker jag idag att endel faktiktiskt sitter i ryggmärgen :)

Annars så är vi (läs: jag och Joel) lite bittra för en av de grannar som vi personligen besökt och fått ett ok på vårt förslag till utbyggnad nu har sagt nej när kommunen ställt samma fråga. Ursäkta språket, men jag tycker det är jävligt dålig stil att inte gå och prata med oss innan och ge oss chansen att ändra på designen och tillsammans kanske komma fram till något som känns bra för båda. Hon måste ju ha förstått att hon inte kommer att kunna undvika konfrontation! Nåja, vi har lite planer på vad vi ska göra här näst så vi får väl se hur det går. Men just nu kunde vi varit gladare.



» Anna

Åh vilken härlig bukett. Trist med grannarna

2012-06-17 // 15:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback