» LACE AND LEATHER


Idag har jag varit och spanat efter en trenchcoat och ett par vårskor. Jag hittade en jättefin trench på Esprit i skönt lite tjockare material. Tyvärr så fanns den inte i min storlek, men en snäll expedit lovade att ringa när den kommer in så jag håller tummarna för att hon kommer ihåg :o) Jag hittade inte de vårskor jag var ute efter, men jag hittade där emot ett par pumps i skinn och storlek 42 på rea! Ibland är det bra att ha lite udda storlek :o) Jag köpte även en fin klänning i spets på H&M och ett par väldigt sköna virkade shorts. Jag tror bestämt att klänningen får bli en midsommarklänning ;o)

Mer då? Jo vi har varit på Stadsbyggnadskontoret. Det kändes så där. Han som vi ville träffa och som vi träffade sist var inte där den här gången heller, så vi fick prata med en annan kvinna som inte var så tillmötesgående och positiv som vi hade önskat. Tur i oturen så träffade vi receptionisten på parkeringen som vi tjitt tjattade lite med. Hon sa att vi gärna fick ringa henne på måndag så skulle hon prata med den första gubben så han ringer oss :o)

Sen har jag fixat dessert tills imorgon då några kollegor kommer förbi på kvällen för lite vin och mat.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback